PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR
În cazul în care doriți să returnați o comandă, acest lucru este posibil foarte simplu:
Trimiteți un email la contact@passpartu.ro cu intenția dvs. de retur.
Noi vom trimite curierul sa ridice produsul pe care doriți să îl returnați.
Vă vom restitui suma aferentă returului în contul dvs. în aprox. 2-4 zile lucrătoare din momentul în care coletul ajunge la noi.
Costul aferent transportului de retur este de 20 lei în zona de acoperire a firmei de curierat Fan Courier, dacă sunteți dintr-o zonă neacoperită de firma de curierat, se va aplica tarif suplimentar în funcție de km suplimentari de la cel mai apropriat sediu Fan Courier care va fi re-facturata către dumneavoastră.
Vă rugăm să țineți cont de următoarele aspecte:
- Produsele pot fi returnate în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- Returul se poate face fără invocarea unui motiv, însă noi vom aprecia un feedback din partea dvs. care să ne ajute să devenim mai buni.
- Pot fi returnate doar produse nefolosite, în ambalajul original, cu eticheta atașată cu sigiliul intact.
- Produsul trebuie să fie nepurtat, în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost expediat.
- Vă rugăm ambalați produsul pe cât se poate în cutia de transport în care a fost livrat sau o cutie similară ca dimensiune, astfel încât să fie cât mai bine protejat pe durata transportului de retur.
- Nu vom accepta retururi primite în pungi de plastic sau cutii care pot deteriora produsele.
- Returnarea banilor se poate face doar într-un cont bancar. Nu se pot restitui bani cash.
- In cazul in care doriti un alt produs la schimb, acesta va fi expediat numai dupa ce produsul returnat ajunge la noi.
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Conform legislației în vigoare, orice client, persoană fizică se va putea retrage din contract, respectiv va putea renunța la cumpărare sau va putea returna un produs, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia sau de la livrarea produsului, fără invocarea vreunui motiv, fără a suporta alte costuri, decât cele de livrare.
Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător.
Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de maxim 10 zile lucrătoare din momentul notificării de retur. Cererea de returnare trebuie sa conțină datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cererea transmisă în scris pe email, coletul returnat va trebui să conțină factura în original/copie și certificatul de garanție în original. Returnarea produselor se face obligatoriu după ce ne-ați notificat în scris. Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fără notificare scrisă prealabilă.
Dacă produsul este returnat în altă stare decât cea în care a fost livrat, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial, dacă este posibil, sau, la opțiunea cumpărătorului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Nu se pot returna produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clienților!